Pasąmonės matematika skiriasi nuo „mokyklinės”, nes mūsų jausmai ir mintys sąveikauja tarpusavyje, gimdydami skirtingas aritmetinių operacijų išeigas. Kitaip tariant, priklausomai nuo nuotaikos ir charakterio savybių, mes naudojame skirtingas matematikas
Destrukcinis mąstymas veda prie 1 + 1 < 2 (sudedamosios viena kitą „engia”), o kūrybinis duoda 1 + 1 > 2 (sudedamosios viena kitą „skatina”)
Realias išeigas galima modeliuoti lygiakraščiais daugiakampiais (politopais), kurių kraštinės ilgis atspindi bendrą „jungimosi lengvumą”, kampų skaičius – išeigų (vaikų) skaičių, o dimensijų skaičius – išeigų tipų („vaikų charakterių”) skaičių:
Čia parodoma, kad (1) egzistuoja daug skirtingų sumavimo būdų, (2) gamtoje dominuoja trikampinis mąstymas (kur kiekvienas naujas kampas „atveria” naują dimensiją, todėl visi vaikai turi unikalius charakterius), (3) bendru atveju, daugybos operacija priklauso nuo dauginamųjų eilės tvarkos (t.y. a x b nelygu b x a).
Aišku, kad „vadovėlinė” aritmetika perša mums iškreiptą („negyvą”) mąstymą, nes iš vienos pusės be galo susiaurina aritmetinių išeigų įvairovę, o iš kitos kelia užduotis, tinkančias tik technokratinio pasaulio funkcionavimui (pvz., skaičiuot pinigus).
Think you’re bad at math? You may suffer from ‘math trauma’
Dieviškąjame pasaulyje tinkamiausia „daugybos lentelė” yra Paskalio Trikampis, nes tikra daugyba susijus su naujų dimensijų formavimu „trikampinėje erdvėje”:
Apie Mąstymo Prigimtį
Mąstymo Vizualizavimas
Mąstymo Dinamika
Многомерная Арифметика часть 1
Многомерная Арифметика часть 2
Taippat susiję:
Algebra mokyklai
Kuriam Matematikos Pamokėles
„Gyvoji” Trigonometrija
Jausmų Atlasas
Visa tai paaiškina, kodėl žmonės dažnai „nesusikalba”:
Įžūlus melas ir statistika
Lietuvos Charakteris
Vilkanastrų liepa