Trumpi filmukai su naujos pasaulėžiūros ir mokyklos programos pristatymu – skirti „galvojantiems žmonėms”, sugebantiems priimt informaciją, net jei ji atrodo „ne visai suprantama”, „be įrodymų” ar „netiksli”. Svarbiausia dažiūrėti visus filmukus iki galo, kad susidaryt bendrą vaizdinį – suprast, koks neįtikėtinai gražus Pasaulis!
Tų pačių filmukų rusiškos versijos turiningesnės ir jų prikurta daugiau – kas supranta rusiškai, patariu žiūrėt būtent tas versijas!
Tie patys filmukai su komentarais:
- Programos pristatymas – „Tikslieji Dvasiniai Mokslai”
- Dvasinio Pasaulio Prigimtis
- Pilnaverčiai ir Nepilnaverčiai Jausmai
- Biolauko ir Šviesos Prigimtis
- Jausmų Balansavimas ir Moralinės Savybės
- Proto Prigimtis
- Eterinis Pasaulis: Jėgų Laukai
- Eterinis Pasaulis: Sūkurinė Erdvė
- Minčių Pasaulis: Proto Gardelės
- Jausmai – Mintys – Erdvė
- Atomų Sandara – Pirma Dalis
- Atomų Sandara – Antra Dalis
Mūsų tikslas – padengti visą vidurinės mokyklos programą, kur reikia, užgriebiant ir universitetinę (nes dažnai be antro nesuprasi pirmo). Mokyklos programoj viskas turi būt nukreipta į tai, kad vaikai kurtų Laimingas Šeimas – tam tikslui turi tarnaut visos disciplinos, įjungiant ir „abstrakčią” matematiką, fiziką, chemiją. Jei norit prisijungti arba turit komentarų – rašykit: alanas196560@gmail.com
Medžiaga, kurios pagrindu kuriami filmukai:
Man artima triplanė pasaulio struktūra: mintis, jausmai, energija. (prav. nav, jav). Bandžiau ieškoti filmukuose bendrų atitikmenų ir sintezės – kažkaip sunkokai tas pavyksta.
Ar dvasiniai mokslai gali būti tikslūs? Ar galima jausmus, visatą, sielą, Dievą aprašyti tikslia formule, moksliškai įrodyti? Kokie yra įrodymai, kad visata iš jausmų? Matematiniai sutapimai? Neįtikina. Gal geriau jausmais?
Įdomūs atitikmenys su 24 jausmų balansavimu, bet man pasaulėdarinių jausmų mažoka. Apriboti sielą į 240 (ar kiek ten daug) „dėžių” – neskamba. Sakyčiau jausmų yra be galo daug. Ar yra esminis skirtumas tarp skirtingų lygių jausmų? Buvo įdomūs ir pamokantys gyvenimiški pavyzdžiai apie jausmų priešybių (ne)atitikimus – juos vertėtų irgi įgarsinti.
Nerandu savyje aiškaus pritarimo moralinių savybių priskyrimo tam tikriems visatos, žmogaus, atomų struktūriniams lygiams.
Nėra „kelio į laimę”? Bet vien aprašyti laimės kelio etapai sako esant tam tikrą kelią į vis ryškesnę, gražesnę laimę – gražesnius jausmus.
Tinklapyje, filmukuose kalbama trečiu asmeniu. Kas tie mes? Kas šios informacijos bendraautoriai? Kur ne kur vizualinė medžiaga be autorystės nurodymo kvepia plagiatu.
Medžiaga gerokai pralenkia mokyklose keliamus reikalavimus! Ką sako apie tokią informaciją vaikai?
Aš čia pradinukas, daug kas dar labai apgraibom suvokiama ir prašosi gilesnių apmąstymų, pajautimų. Labai patinka įvairūs sąryšiai su V. Megre Anastasijos knygų informacija. Išvados skamba gera linkme. 🙂
Rusiškai irgi keturi pasauliai – Правь (jausmų pasaulis), Славь (eterio, laukų, savybių pasaulis), Навь (minčių ir sapnų pasaulis), Явь (kūnų pasaulis)
Iš 240 energijų gaunam 240! varijantų – paskaičiuokim, kiek tai yra… (Priminsiu, kad Visata egzistuoja tik ~20! sekundžių)
Be to, čia šnekam tik apie mūsų Visatą – kuri tėra elementari dalelė didesnėje Multi-Visatoje – ten dar daugiau jausmų, kuriuos galim apskaičiuot iš aštunto tretinio Fibonačio skaičiaus – F(F(F8))) ~ 10^2,287 – ateityj padarysiu fimuką apie Multi-visatą ir apie tai, kokia mūsų Visatos ateitis
(kitaip sakant – F(F(Fn)) eina iki begalybės, todėl ir jausmų yra begalybė, bet kolkas gyvenam ribotame jausmų skaičiuje – nors tos ribos labai plačios)
Jei manai, kad viskas gyva, tai automatiškai daleidi, kad viskas vadovaujasi moralinėm normom. Nes jei būtų atvirkščiai, tai Kūryba pralaimėtų Griovimui, Absoliutumas – Santykinumui, ir pasaulis senai jau būtų išnykęs
Dėl „atliepimo” ar „neatliepimo” – atminkim, kad mūsų pasaulėjauta labai jau siaura – todėl matematika ir naudinga, kad „praplatina subjektyvius tuneliukus”
Ar galima „išmatuoti Sielą”? Tik iki tam tikro lygmens. Visad yra balansas tarp Aiškumo ir Neapibrėžtumo – šie du fenomenai visad kartu. Nėra tikslo aprašynėt Sielos, jei ji laisva. Mūsų gi Sielos jau senai „įkalintos fragmentinės pasaulėžiūros” – todėl yra didelė prasmė ją bent kažkiek išlaisvint „matematiniais žongliravimais” – kad mąstytumėm plačiau, planuotumėm „aukščiau”, ir „bijotumėm mažiau”
Kas tie „mes” ? Aš plius vienminčiai. Manęs absoliučiai nejaudina „autorystės” klausimas – visko autorius yra Kūrybinis Įkvėpimas. Jei kur kvepia „plagiatu” – na ir tegul – tikslas yra sukurt vientisą pasaulėžiūrą, o ne lankstytis prieš „begalę autorių”. Jei būt „iki galo tiksliam”, tai po kiekvieno žodžio turėtumėm referuot į Dievą ir Meilę … 🙂
Ką sako apie tokią informaciją vaikai? Mano dukra (jai septyniolika) – kad ji daug suprantamesnė, nei tai, kas dėstoma mokykloj. Manau, tai akivaizdu iš filmukų apie atomo sandarą, ypač antro… o taippat ir jėgų laukų, sūkurinės erdvės ir kt. Taip, matematika jai „ne prie širdies” – bet ji parodo, kaip tikrint įvairių hipotezių teisingumą. Galiausiai, vaikams tą medžiagą galima pateikt įvairiai – pvz per pasakas, arba dar geriau – per tėvelius – tegu tėveliai šią medžiagą absorbuoja ir patys daneša vaikams savo žodžiais ir veiksmais
Iš esmės visai nesvarbu, ar čia išdėstytos koncepcijos patinka ar ne – svarbu, kad kiekvienas pats pradėtų susikurt panašią pasaulėžiūrą – vieningu modeliu / vaizdiniu apimančią visas egzitencijos sferas – t.y., konstruoti „Vienalytę Proto Gardelę”. Pradėti nuo „viešo fantazavimo” – nes tik tokiu atveju gali „suvienalytint” savo pasaulėžiūrą. Kai pats sau išsakai hipotezę, anksčiau ar vėliau gauni jai patvirtinimą, patikslinimą arba atmetimą. Aš galiu pateikt tik asmeninį pavyzdį, bet keikvienas pats turi susikurt tai, kas jam priimtina
Mano tikslas yra aprėpt visą mokyklos programą su „vieningu vaizdiniu”. Jei kitos pasaulėžiūros perdaug skirias nuo maniškės, tai kartu negalėsim siekt vieno tikslo (bent jau šiam formate)
Nėra kelio į Laimę – nes Laimė pati yra Kelias —- ši frazė man regis yra „akščiau už formalinę logiką” — jei žiūrėjai filmukus apie Proto gardeles…