“Pasinėrimo” Metodas

Kadangi pagal įstatymus būtina įgyvendinti Švietimo Ministerijos sukurtą programą – jai įsisavinti naudosime “pasinėrimo metodą”, kai pasirinkta disciplina mokomasi “visa iškart”. Sakykim, per mėnesį aprėpiamas visas vidurinės mokyklos chemijos kursas. Mokiniai gali pasiskirstyt grupėmis, besigilinančiomis į skirtingas disciplinas, kurios paskui viena kitą  moko savo disciplinų. “Pasinėrimo” metodas turi būt “iteracinis”, t.y. pasinėrimas į duotą discipliną turi reguliariai kartotis (pvz., kas pusmetį), nes per vieną kartą neįmanoma išmokt jokios disciplinos pakankamai giliai. Kai kurie vaikai gali dažniau pasinert į vienas disciplinas, kiti į kitas. Po metų gali keist savo “specializaciją”.

Kiekvienoj disciplinoj turi būti sąryšis su vidiniais jausmais ir Moralinėmis normomis. Kuo giliau supranti kažkokią discipliną, tuo įvairesni ir gilesni tie sąryšiai atrodo. Štai tų sąryšių paieška ir yra pagrindinis tikslas visų tų “pasinėrimų”:

Kak_ustroen_mir

“Pasinėrimo metodui” nereikalingi visi mokytojai iškart. Vienam mėnesiui gali atvažiuoti chemikas, kitam mėnesiui – matematikas, ir t.t. Tokiu būdu galima kviesti įvairius specialistus. Ne tik “programinius”, bet ir pvz. namų gimdymas, šokiai, amatai, studijos užsienyje, politika, finansai, armija, ir t.t. Toks “pulsuojantis” mokymasis. O pastoviai mokykloje gyevna tik vienas-du mokytojai, užtikrinantys “šeimyniškumą, jaukumą, discipliną”, tačiau kurie su laiku irgi gali keistis (kol “nenusibosta”).

Protas turi būt lavinamas kartu su Kūnu, Dvasia ir Siela, todėl labai svarbu šokiai, sportas, charakterio grūdinimas, dainavimas, piešimas, bendravimas su gyvūnais (arkliais, vištom, avim, bitėm), augalais (botanikos sodas, asmeniniai darželiai), spartietiškas gyvenimo būdas.

Ieškom Mokytojų
Kas yra Mokytojas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *