Ramumo ir Užtikrintumo Žaidimai

Praktikos ir Žaidimai: 

Sustoti ratu ir kuo tyliau mėtyti obuolį arba kamuolį. Kas nesugauna – iškrenta. paskui mėtyt vienu metu du kamuolius, tris, ir t.t.

Eiti basomis per žarijas. Geriausia tai daryti grupėje su patyrusiu vadovu

Stovėti basomis ant vinių. Pradžioje galima pasilaikyt už sienos, stalo arba draugo  (kad pėdų spaudimas į vinis būtų mažesnis)

Užsimerkus, bėgti iš visų jėgų (kai draugai žiūri, kad nenubėgtum į šoną ir neužšsigautim prie finišo), arba vaikščioti per kliūtis

Šokti į šaltą vandenį. Iš pradžių vandenyj galima pabūti vos kelias sekundes, o paskui po truputį laiką ilginti. Panirus iki kaklo, giliai kvėpuoti, paskui pradėt ramiai plaukioti. Treniruoti žmonės gali išbūt šaltam vandenyj pusvalandį ir daugiau

Šokti nuo aukšto tilto arba bokšto, prisirišus prie guminių virvių (populiarus atrakcionas), arba su parašiutu iš lėktuvo

Pakelti žmogų ant rankų ir nešioti. Keli žmonės gali pakelti vieną net tenaudodami tik po vieną ar du rankos pirštus…

Kristi aukštielninkai (nuo aukšto pakilimo, kai draugai gaudo)

Игры для развития состояния успешности

Упражнения на регуляцию поведения


Ekstremalios suaugusių praktikos: Обучение: Почему украинские разведчики имеют стальные нервы

Испытания бронежилета 1923 г.


komandosarchitektai.lt
myhero.lt


Ramumas + Užtikrintumas = Lyderiavimas

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *